دوئل تماشایی گرگ با سگ نگهبان ژرمن شپرد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، سگ های نگهبان بسیار متنوعی وجود دارد، اما ژرمن شپرد در لیگ مخصوص به خود قرار گرفته است. این سگ ها که در سراسر دنیا مشهور هستند فعالیت هایی در زمینه حفاظت، گله داری، کار پلیسی و ... انجام می دهند.

دوئل تماشایی گرگ با سگ نگهبان ژرمن شپرد

سگ ها اساساً برای همواره برترین دوست انسان بوده اند و دلایل زیادی برای این امر وجود دارد. حفاظت از خانه عامل بزرگی است و برخوردی که در کلیپ بالا مشاهده می گردد از این قاعده مستثنی نیست.

یک گرگ تصمیم می گیرد شانس خود را با نزدیک شدن به یک خانه امتحان کند، اما متوجه نشد که چرا باید با یک ژرمن شپرد درگیر نگردد.

چه کسی در این نوع مسابقه برنده می گردد؟ انصافاً عوامل زیادی وجود دارد که نمی توان آن ها را در نظر گرفت، اما ویدیوی زیر تصور خوبی از اینکه چه کسی پیروز خواهد شد را نشان می دهد.

هر یک از سگ ها قطعاً به خوبی با دیگری مطابقت دارند و پتانسیل زیادی برای مقابله با رقبا از خود نشان می دهند. با این حال، سگ های خانگی که به خوبی آموزش دیده اند، مطمئناً نیرویی هستند که نمی توان با آن ها حساب کرد.

ژرمن شپرد چقدر محافظ است؟

سگ های نگهبان بسیار متنوعی وجود دارد، اما ژرمن شپرد در لیگ مخصوص به خود واقع شده است. این سگ ها که در سراسر دنیا مشهور هستند فعالیت هایی در زمینه حفاظت، گله داری، کار پلیسی و ... انجام می دهند.

این به علت هوش بالای آنها، سطح انرژی بسیار زیاد و البته اشتیاق آن ها برای راضی کردن است. این عوامل به وضوح آن ها را به گونه ای نمادین تبدیل نموده است.

در خصوص سطح دفاعی که یک شپرد می تواند ارائه دهد، توانمندی آن تنها با گونه های کمی قابل رقابت است، از جمله مالینویز بلژیکی و دوبرمن پینچر. این توله ها با هوش فراوان و نیروی گاز گرفتن رقیب محسوب می شوند.

مطالعات اخیر نشان داده است که میانگین عملکرد شپردز در بین همتایان خود استثنایی است. با این اوصاف، این اشتباه نیست که تعداد بی شماری خانواده ها، مجریان قانون و کسب وکار ها اطمینان حاصل می نمایند که یک ژرمن شپرد را در نزدیکی خود داشته باشند.

منبع:ساناپرس

منبع: فرارو

به "دوئل تماشایی گرگ با سگ نگهبان ژرمن شپرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوئل تماشایی گرگ با سگ نگهبان ژرمن شپرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید