زلزله نهاوند هیچ خسارتی نداشته است

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، خبرنگاران/همدان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به وقوع زلزله در شرق نهاوند گفت: خوشبختانه این زلزله تا به امروز هیچ خسارت اقتصادی یا جانی نداشته است.

زلزله نهاوند هیچ خسارتی نداشته است

علی سنجربگی در گفت وگو با وبلاگ دانلود شریف، اظهار کرد: امروز سوم فروردین ماه زلزله ای به بزرگی 4.4 ریشتر در ساعت 16:38:40 ثانیه به عمق 19 کیلومتری زمین شرق نهاوند را لرزاند.

وی ادامه داد: پس از زلزله اصلی، دو پس لرزه نیز به ترتیب با شدت 3.8 ریشتر و 2.8 ریشتر در مرزهای اشترینان و نهاوند به وقوع پیوست که پس لرزه اول ساعت 16:38 دقیقه و پس لرزه دوم ساعت 16:45 دقیقه رخ داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: این زلزله خسارت جانی نداشته و تا به امروز گزارشی مبنی بر خسارت های اقتصادی نیز واصل نشده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند نیز با بیان اینکه با وقوع زمین لرزه 4.4 ریشتری امروز ستاد مدیریت بحران در محل فرمانداری تشکیل شد و ابعاد مختلف آن مورد آنالیز نهاده شد، مطرح نمود: به منظور ارزیابی از خسارات احتاقتصادی فوری با دهیاران روستاهای شهرستان تماس برقرار شد.

علی کیانی با بیان اینکه سه گروه ارزیاب نیز در شهر نهاوند مشغول آنالیز جوانب احتاقتصادی زلزله شدند، گفت: براساس آخرین گزارش های جمع آوری شده خوشبختانه در هیچ نقطه ای از شهرستان خسارت اقتصادی یا جانی رخ نداده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند در خاتمه گفت: ستاد مدیریت بحران شهرستان و همچنین تیم های واکنش سریع جمعیت هلال احمر برای مقابله با بحران ناشی از زلزله در آمادگی به سر می برند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زلزله نهاوند هیچ خسارتی نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلزله نهاوند هیچ خسارتی نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید