غیبت استقلال ملاثانی مقابل مس شهر بابک بخاطر نداشتن هزینه سفر به کرمان

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، عزیز فریسات: استقلال ملاثانی به مقدار کل تیم های ایران مشکل دارد. متأسفانه باشگاه نتوانست اتوبوس یا پروازی برای ما بگیرد و هتلی برای اسکان اعضای تیم در کرمان فراهم کند.

غیبت استقلال ملاثانی مقابل مس شهر بابک بخاطر نداشتن هزینه سفر به کرمان

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی از محقق نشدن وعده وزیر ورزش و جوانان برای یاری به این باشگاه اطلاع داد.

عزیز فریسات در گفت وگو با تسنیم، درباره غیبت تیم فوتبال استقلال ملاثانی در ملاقات هفته سی ودوم لیگ دسته اول مقابل مس شهر بابک گفت: استقلال ملاثانی به میزان کل تیم های ایران مشکل دارد. متأسفانه باشگاه نتوانست اتوبوس یا پروازی برای ما بگیرد و هتلی برای اسکان اعضای تیم در کرمان فراهم کند.

وی با بیان اینکه مسائل استقلال ملاثانی از زمان ورودش به این تیم پابرجا بوده است، توضیح داد: ابتدا علاقبند (مالک پیشین استقلال ملاثانی) هزینه ها را پرداخت می کرد، اما او هم تیم استقلال را رها کرد و رفت. علاقبند مطابق قراردادی که داشت، باید پول بازیکنان ما را پرداخت می کرد که نتوانست این کار را انجام بدهد. باشگاه نمی تواند برای چهار هفته پایانی اسپانسر بگیرد.

سرمربی استقلال ملاثانی از وعده حمید سجادی برای حل بخشی از مسائل استقلال اطلاع داد و توضیح داد: چندی پیش اعضای هیئت دولت به خوزستان آمدند و وزیر ورزش وعده داد هزینه هفته های پایانی به حساب استقلال ملاثانی پرداخت گردد که هنوز ریالی دریافت ننموده ایم. این وعده باعث شد کسانی که می خواستند به باشگاه یاری نمایند هم عقب نشینی نمایند!

فریسات با اشاره به عزم شاگردانش برای سفر به کرمان اعلام کرد: بازیکنان می خواستند با خودروهای خودشان به کرمان بروند، اما اگر اتفاق بدی می افتاد، چه کسی مسئولیت آن را می پذیرفت؟ با یک راننده اتوبوس صحبت کردم که اعضای تیم را به کرمان ببرد و هزینه سفر را چند روز دیگر پرداخت کنم. بازیکنان در ساعت مقرر حاضر شدند، اما راننده پیشنهاد ما را نپذیرفت. البته بنی تمیم (مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان) پیگیر شرایط استقلال بوده و یاری هایی نموده است.

منبع: عصر ایران

به "غیبت استقلال ملاثانی مقابل مس شهر بابک بخاطر نداشتن هزینه سفر به کرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت استقلال ملاثانی مقابل مس شهر بابک بخاطر نداشتن هزینه سفر به کرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید