معاینات پزشکی زائران حج تمتع در کردستان آغاز شد

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارشات منتشر شده، معاینات پزشکی زائران حج تمتع در کردستان آغاز شد.

معاینات پزشکی زائران حج تمتع در کردستان آغاز شد

پیغام جلالی در جمع وبلاگ دانلود شریف استان با اشاره به شروع روند انجام معاینات پزشکی زائران حج تمتع اظهار کرد: طی برنامه ریزی اجرا شده از سوی سازمان پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر کشور، متقاضیان حج تمتع قبل از اعزام باید معاینات پزشکی را انجام داده و استطاعت جسمی آنها به وسیله پزشکان تعیین تأیید گردد و سپس اقدامات سفر را انجام دهند.

وی اضافه نمود: معاینات پزشکی قبل از اعزام حجاج برای 1200 زائر حج تمتع در محل جمعیت هلال احمر کردستان واقع در خیابان اکباتان شروع شده که روزانه در دو نوبت صبح و عصر با حضور پزشکان مجرب و با سابقه در سنندج و شهرستانها انجام می گردد و در ادامه معاینات، واکسیناسیون حجاج هم انجام می گردد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان اظهار داشت: در صورت احراز استطاعت و تأیید توانایی جسمانی و روانی متقاضیان، اسامی آنان در سامانه ثبت معاینات ثبت می گردد تا بتوانند در ادامه ثبت نام قطعی، حج 1403 را انجام دهند.

جلالی ادامه داد: زائران در مراسم حج باید برنامه های سفر را جدی گرفته و براساس برنامه ریزی های تدوین شده عمل نمایند و در جلسات آموزشی کاروان شرکت نموده و معاینات پزشکی قبل از سفر را با دقت انجام دهند.

وی اضافه نمود: زائران بعلاوه باید پرونده سلامت تشکیل داده و از پزشک کاروان درخواست نمایند که تمامی بیماری ها را به صورت کامل در پرونده پزشکی آنها درج کند، چون این اقدام برای دسترسی سریع پزشکان به پرونده الکترونیکی ضرورت دارد.

منبع: همگردی

به "معاینات پزشکی زائران حج تمتع در کردستان آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاینات پزشکی زائران حج تمتع در کردستان آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید