گرانترین خودروی دنیا، بهشت روی زمین با این خودروی 31 میلیون دلاری!، عکس

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، ارزش این خودرو رولز رویس به قدری زیاد است که شاید برای به دست آوردن آن به تمام پس انداز خود که هیچ، به اهدای اعضای بدنتان هم احتیاج پیدا کنید. آرکادیا دراپ تیل نام خودروی سفارشی این برند است که از اساطیر یونان باستان اقتباس شده و به معنی بهشت روی زمین است.

گرانترین خودروی دنیا، بهشت روی زمین با این خودروی 31 میلیون دلاری!، عکس

تینا مزدکی: آرکادیا دراپ تیل Arcadia Droptail، رولز رویس تازه، مجذوب کننده و خیره کننده ای است که با قیمت 31 میلیون دلار رونمایی شده است. آرکادیا دراپ تیل نام خود را از اساطیر یونان باستان گرفته است: بهشت روی زمین

این کانورتیبل رویایی بی نظیر، گران ترین خودروی تازه دنیا است و برای یک مشتری ناشناس که با دقت در تمام مراحل ساخت آن مشارکت داشته، ساخته شده است. این خودرو دو نفره است و زیبایی منحصر به فرد خود را به وسیله پوشش چوبی خود حفط نموده است. رنگ آمیزی این خودرو زیبا و یاداور طبیعت است و علتی برای جلب توجه آرکادیا دراپ تیل است.

رنگ سفید بدنه در زیر نور خورشید، درخششی ظریف و عمق پنهانی را آشکار می نماید. فرم کشیده و عرشهٔ عقب منحصربه فرد این خودرو، ظاهری ظریف به آن بخشیده است. فضای داخلی آرکادیا دراپ تیل با چوب سانتوس استرِیت گرین تزیین شده است که به علت بافت غنی و مجذوب کنندهیت بصری خود شناخته شده است. 8000 ساعت کار ظریف و دقیق به وسیله صنعتگران ماهر رولز-رویس، این فضای داخلی را به مکانی بی نظیر برای آرامش و لذت بردن از سفر تبدیل نموده است.

مهندسان از طرح های فیبر کربن الهام گرفته از مسابقات فرمول 1 به علاوه یک لاک مخصوص چوب برای اطمینان از کیفیت چوب به کار برده شده در آن در همه شرایط آب و هوایی استفاده کردند. آرکادیا دراپ تیل، گواهی بر توانایی بی نظیر رولز-رویس در سفارشی سازی و خلق شاهکارهایی متناسب باسلیقه و نیازهای منحصربه فرد مشتریان خود است. این خودرو حاصل چهار سال همکاری نزدیک بین طراحان رولز-رویس و مشتری صاحب نظر آن است و به طور کامل شخصیت و ترجیحات او را منعکس می نماید.

این خودرو بعلاوه دارای رنگ سفید خاصی است که گویا به ذرات آلومینیوم و شیشه آغشته شده است به طوری که وقتی خورشید به آن می تابد، رنگی متفاوت با عمق بی پایان چشم تماشاگر آن را نوازش می نماید، البته گفتنی است که هنوز کاپوت مشکی کلاسیک رولز رویس در آن وجود دارد.

آرکادیا سومین خودرو از چهار خودروی بسیار محبوب مجموعه خود است. در ماه آگوست، رولز رویس مدل مشابهی را با رنگ قرمز رونمایی کرد که پیش بینی می گردد با قیمت 30 میلیون دلار فروخته گردد. با این حال گفته می گردد این خودروی رویایی رولز رویس که به نوعی می توان از آن با نام کالاسکه مدرن یاد کرد، ارزش 31 میلیون دلار را از آن خود نموده است.

منبع: nypost

منبع: خبرآنلاین

به "گرانترین خودروی دنیا، بهشت روی زمین با این خودروی 31 میلیون دلاری!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرانترین خودروی دنیا، بهشت روی زمین با این خودروی 31 میلیون دلاری!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید