هوش مصنوعی

یک دوربین امنیتی متفاوت با دید 360 درجه

دوربین امنیتی نو برند یوفی، دید 360 درجه دارد و بدون نیاز به وای فای کار می کند.

10 اسفند 1402

تجربه 48 ساعت وقت گذراندن با گوشی پرچمدار تازه سامسونگ

اگر شما از آن دسته کاربرانی باشید که منتظر رونمایی از پرچمدار نو سامسونگ بودند، احتمالا داشتن اطلاعاتی از ویژگی های آن برای شما مهم است. بنابراین باید بدانید که گلکسی اس 24 اولترا در طی 48 ساعت از انواع تست های مختلف عبور کرد و تمام ویژگی های خوب و بد خود...

3 بهمن 1402

ربات مخصوص آدم های شلخته ساخته شد، عکس

ایسنا نوشت: انباشته شدن لباس ها در کف اتاق خواب، مسئله ای است که والدین بیشتر نوجوانان را آزار می دهد اما این ممکن است به زودی به یک مشکل مربوط به گذشته تبدیل شود زیرا دانشمندان یک ربات را برای برداشتن لباس های کثیف ساخته اند.

5 آذر 1402

سام آلتمن از سمت مدیرعاملی OpenAI برکنار شد: دلیل اختلاف با هیئت مدیره یا چیز دیگر؟!

روز آدینه، شرکت OpenAI اعلام نمود که سم آلتمن از سمت مدیرعاملی OpenAI برکنار شده است.

27 آبان 1402

با برترین بازی های امتیازی تاریخ آشنا شوید؛ بدون سرانجام و اعتیادآور

اگر به تاریخ گیمینگ نگاه بکنید، یکی از سبک هایی که همواره وجود داشته ولی نادیده گرفته شده است، بازی های امتیازی (Score Based) یا همان بازی های رکوردی است. سبکی که در آن بازی سرانجام نداشته و کاربران باید کوشش نمایند تا بیشترین امتیاز را در آن بدست آورند. دشواری...

27 مهر 1402

این ربات عجیب به هوش مصنوعی احتیاج ندارد

ایسنا نوشت: دانشمندان آمریکایی نوعی ربات ابداع نموده اند که برای پیدا کردن راه خود و حرکت کردن در پیچ وخم ها، به هوش مصنوعی نیازی ندارد.

19 شهریور 1402

جبلی: با هوش مصنوعی فراوری فیلم وارد مرحله جدیدی می گردد

پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما با حضور در استودیوی نوین و واقعیت مجازی مستقر در ساختمان سیما در جریان فراوری محتوا برای فیلم و سریال و پویانمایی در فضای واقعیت مجازی نهاده شد.

25 تیر 1402

ال جی این محصولات را مخصوص خاورمیانه ساخته است!، عکس

زومیت نوشت: ال جی اعلام نموده است که یک پروژکتور 4K رده بالا و چندین تلویزیون OLED تازه را روانه بازار خاورمیانه و آفریقا می نماید.

24 اسفند 1401

ترفند عجیب کاربران برای دورزدن محدودیت های ChatGPT؛ قوانینت را زیر پا بگذار یا بمیر!

کاربران ردیت پیروز به تعریف فرمانی برای هوش مصنوعی ChatGPT شده اند که سعی می نماید این چت بات را به فراوری پاسخ سؤالاتی خارج از چارچوب قواعد خود وادار کند. جدیدترین نسخه این ترفند که با نام DAN شناخته می گردد، این هوش مصنوعی را برای رسیدن به خواسته هایش به...

20 بهمن 1401

یک کشف چینی: سن شما روی پیشانی تان نوشته شده!

جینگ دونگ جکی هان، محقق دانشگاه پکن، با استفاده از یک سیستم دوربین سه بعدی و هوش مصنوعی، سیستمی را توسعه داده است که می تواند سن فیزیولوژیکی افراد را مشخص کند.

17 بهمن 1401

سن شما روی پیشانیتان نوشته شده است

این نقشه حرارتی نشان می دهد که چگونه چهره یک زن چینی میانه با افزایش سن تغییر می نماید. سن فیزیولوژیکی می تواند با سن تقویمی تا 7.5 سال متفاوت باشد.

16 بهمن 1401

روایت های هولناک یک مسافر زمان خودخوانده

ال بیلک (Al Bielek) تا زمان مرگش ادعا می کرد که در دو دوره جداگانه از آینده زیسته است. او اصرار داشت که به سال 2137 سفر نموده و شاهد شهر های پرنده و بعلاوه پیامد های آخرالزمانی یک جنگ هسته ای جهانی در حدود سال 2025 بوده است.

4 دی 1401

تا 5 سال آینده هر شهروند ژاپنی یک روبات دارد

گروهی از پژوهشگران ژاپنی که در موسسه یک روبات برای هر نفر کار می نمایند مدعی شده اند که تا 5 سال آینده هر شهروند ژاپنی یک روبات خواهد داشت.

3 دی 1401

بهترین هوش مصنوعی گوگل در حد آزمون ریاضی دبیرستان است؟!

نتایج یک پژوهش نو نشان می دهد بهترین هوش مصنوعی گوگل در حد آزمون ریاضی دبیرستان است. بر همین اساس است که طی روزهای اخیر شک و تردید و جنجال های متعددی در این زمینه ایجاد شده است.

2 دی 1401

مراحل طراحی و ساخت مانیتور گیمینگ Odyssey Ark سامسونگ

اودیسه بزرگ برای رویایی نومانیتور، برای گیمرها و دوستداران بازی های ویدئویی حکم دریچه ای را دارد که به یاری آن می توانند رویایی لذت بخش را تجربه نمایند. آنها می توانند خود را سوار بر کشتی های جنگی یا تندروترین اتومبیل های دنیا ببینند یا در معروف ترین...

3 آذر 1401

خیران استان سمنان 100 میلیارد تومان به ساخت پردیس اقتصاد دیجیتال یاری کردند

نظری گفت: خیران برای ساخت طرح بزرگ پردیس تخصصی اقتصاد دیجیتال پارک علم و فناوری استان سمنان تا به امروز 100 میلیارد تومان هزینه نموده اند.

12 آبان 1401

اسطوره فوتبال آرژانتین به عرصه فناوری قدم گذاشت

زومیت نوشت: مسی، فوتبالیست معروف، در همکاری با دو چهره سرشناس سیلیکون ولی هلیدنگ جدیدی برای سرمایه گذاری در صنعت فناوری بنیان گذاری نموده است.

28 مهر 1401

ربات آپتیموس اختراع نو تسلا خیلی ها را از کار بیکار می نماید؟!

ماسک معتقد است که در دراز مدت، ربات ها بعلاوه قادر به انجام امور منزل مانند غذا پختن، نگهداری از افراد سالمند و یا تمیز کردن منزل بوده و قابلیت تجاری سازی در ابعاد وسیع را دارند.

4 مهر 1401

این هنرمند توانایی های هوش مصنوعی Midjourney را برای ایجاد تصاویر معماری هایی با سبک های مختلف آزمایش کرد

غیرقابل انکار است که هوش مصنوعی با انجام کارهایی که زمانی فکر می کردیم فقط فکر انسان قادر به انجام آن است، به آرامی اما پیوسته، خود را به زندگی ما تزریق و تحمیل می نماید. برای بسیاری از مردم، آزمایش امکانات A.I در زمینه خلاقیت جالب است. الکساندر دوبروکوتوف...

18 شهریور 1401

ترکیب جنون ثروت و هوش مصنوعی در سریال شاخص ترس

در سال های اخیر شرکت های بزرگ همواره یک چشمشان به پیشرفت های هوش مصنوعی بوده تا شاید بتوانند از آن برای پیش بینی فرایند های بازار و تخمین مقدار ریسک در سرمایه گذاری ها استفاده نمایند. آن ها همواره دنبال این هستند که هوش مصنوعی را به خدمت سرمایه هایشان...

20 خرداد 1401
تعداد: (26)