دوچرخه سواری

برج میلاد، مرکز تهران

هرجای تهران که باشید، برج میلاد پیداست. بلندترین برج ایران که حتی از میان غبارهای خاکستری و ابرهای سفید، سرش را بیرون می آورد. این برج در شمال غربی مرکز و در منطقه 2 تهران قرار گرفته و آنها که بر بلندایش می روند، تمام مرکز را زیر پای شان احساس می نمایند.

1 شهریور 1402

8 راه چاره ساده برای افزایش فعالیت بدنی

اگرچه کمترین اندازه فعالیت بدنی توصیه شده در هفته به اندازه 150 دقیقه است، اما هرگونه فعالیت جسمانی بهتر از نداشتن فعالیت است.

21 مرداد 1402

تصویری قدیمی از گواهینامه دوچرخه در سال 1326

به گفته مدیر موزه مردم شناسی شهرستان اوز این سند تاریخی مبنی بر صدور گواهینامه دوچرخه در سال 1326 از سوی مسعود فریدی فرزند زنده یاد محمدعلی، برادر زاده احمد فریدی در ماه جاری (1400) به این موزه تحویل شده است.

15 فروردین 1402

ایاناپای فاماگوستا ، گردشگری همراه با افزایش انرژی

روستای سرخ که یک منطقه بسیار وسیعی می باشد به ایاناپا معروف شده است،ضض موقعیت جغرافیایی ایاناپا به این صورت است که در شرق قبرس و در نزدیکی دماغه کرگو و دقیقا در جنوب فاماگوستا واقع شده است. دلیل نامگذاری روستای سرخ به دلیل سرخ رنگ بودن خاک این منطقه می...

22 دی 1401

جنگل زیبای بامبو در ژاپن

جنگل بامبو در شهر کیوتو (Kyoto) یکی از زیباترین جنگل های طبیعی دنیا است.

7 دی 1401

بزرگترین و بلندترین سازه معلق در دنیا

اخیرا یک پل شیشه ای 240 متری با سازه ای به شکل الماس در وسط آن در گرجستان رونمایی شده است. این پل و کافه معلق وسط آن اکنون به جاذبه تازه گردشگری در این کشور تبدیل شده است.

29 تیر 1401

چگونه بدون داشتن دوچرخه به یک تور دوچرخه سواری برویم؟

گردشگری به عنوان یک صنعت خیلی بزرگ شناخته می شود و برای اینکه یه تور گردشگری برگزار شود، چیزهای مختلفی کنار هم قرار می گیرند تا به شما حس سفر را منتقل نمایند.

25 فروردین 1401

معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری ساحل لاگونا بیچ

ساحل لاگونا بیچ Laguna Beach در کالیفرنیای جنوبی شهری ساحلی و جذاب است که از عمارت های شیک و مجلل پوشیده شده و گستره وسیعی از فعالیت ها را برای انجام دادن ارائه می نماید. این شهر ساحلی تقریبا آرام که در میان دو شهر زیبای لوس آنجلس و سن دیگو واقع شده، به لطف صخره...

31 خرداد 1399