بنیانگذاران راک استدی یک استودیوی بازی سازی تازه تاسیس کردند

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، بنیانگذاران استودیوی راک استدی (Rocksteady)، سفتون هیل (Sefton Hill) و جیمی واکر (Jamie Walker)، ظاهراً یک استودیوی تازه در لندن به نام Hundred Star Games تاسیس نموده اند که به عنوان یک استودیوی سازنده بازی های تراز اول توصیف می گردد که شامل تنها 100 فرد باتجربه صنعت و استعداد های نوظهور است.

بنیانگذاران راک استدی یک استودیوی بازی سازی تازه تاسیس کردند

هرچند این استودیو به طور رسمی معرفی نشده است، اما در وبسایت Endole لیست شده است و هیل و واکر به عنوان کارگردانان آن ذکر شده اند. با توجه به وبسایت ذکر شده، به نظر می رسد که این استودیوی نو برای موقعیت های مختلف استخدام می نماید. استودیوی صد ستاره بعلاوه پروفایلی در وبسایت Great Place to Work دارد که نشان می دهد حدود 25 کارمند دارد و به عنوان استودیویی که متعهد به ساخت بازی هایی پیشرفته هستند که باعث تجربیاتی می شوند که الهام بخش بازیکنان در سراسر دنیا خواهند شد، توصیف شده است.

در این میان به نظر می رسد که بنیانگذاران Hundred Star Games تعدادی از همکاران خود را از راک استدی با خود می آورند. بر اساس پروفایل های لینکدین، تعداد انگشت شماری از توسعه دهندگان اصلی و کارمندان سابق راک استدی در ماه های اخیر این استودیو را ترک نموده و به یک استودیوی اعلام نشده ملحق شده اند.

لازم به ذکر است که هیل و واکر در سال 2022 استودیوی راک استدی را پس از بیش از 18 سال کار در این شرکت و در بحبوحه توسعه Suicide Squad: Kill the Justice League ترک کردند. هیل در گذشته کارگردان خلاقیت راک استدی بود، در حالی که واکر به عنوان مدیر استودیو خدمت می کرد. خروج آن ها از استودیو زمانی محبت آمیز به نظر می رسید که بنیانگذاران راک استدی برنامه خود را برای آغاز یک ماجراجویی نو با هم اعلام کردند. در آن موقع، دیوید حداد (David Haddad)، رئیس شرکت تفریح های تعاملی برادران وارنر، بیان نمود که این جدایی ها نباید هواداران راکستدی را نگران کند، زیرا Suicide Squad: Kill the Justice League در مراحل پایانی به سر می برد. حداد گفت:

از زمان خروج هیل و واکر از راک استدی، بازی Suicide Squad: Kill the Justice League به شدت به تعویق افتاده است. این اثر در ابتدا برای عرضه در سال 2022 برنامه ریزی شده بود و خاتمه در ماه آینده و در 2 فوریه (13 بهمن) منتشر خواهد شد. این بازی از زمان معرفی از نظر واکنش هواداران چندان خوب عمل ننموده است و باید دید که خاتمه به چه سرنوشتی دچار خواهد شد. در نهایت اینکه Hundred Star Games چگونه خود را از راک استدی متمایز خواهد نمود، هنوز معین نیست اما به نظر می رسد که این استودیوی نو رویاهای کوچکتری دارد. بر اساس موارد ذکر شده، کارمندان این استودیو از نظر تئوری به کمتر از نصف مقدار کارمندان راک استدی خواهد رسید که حدود 250 کارمند دارد. این بعلاوه ممکن است نشان دهنده بازگشت بنیانگذاران به بازی های روایی تک نفره باشد که راک استدی به خاطر آن مشهور شد.

منبع: Polygon

منبع: دیجیکالا مگ

به "بنیانگذاران راک استدی یک استودیوی بازی سازی تازه تاسیس کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیانگذاران راک استدی یک استودیوی بازی سازی تازه تاسیس کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید