بهترین هوش مصنوعی گوگل در حد آزمون ریاضی دبیرستان است؟!

به گزارش وبلاگ دانلود شریف، نتایج یک پژوهش نو نشان می دهد بهترین هوش مصنوعی گوگل در حد آزمون ریاضی دبیرستان است. بر همین اساس است که طی روزهای اخیر شک و تردید و جنجال های متعددی در این زمینه ایجاد شده است.

بهترین هوش مصنوعی گوگل در حد آزمون ریاضی دبیرستان است؟!

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، دبیرستان های بریتانیا نوعی آزمون ریاضی سخت دارند که بر اساس الگوریتم هایی مختلف انجام می گردد. این بار در آزمون ریاضی از الگوریتم Google Deepmind استفاده شده است.

این آزمون ریاضی که برای دانش آموزان 16 ساله اجرا می گردد دقیقا در سطح هوش مصنوعی عمیق گوگل است. آزمون مدگور شامل الگوریتم های است که بر اساس دروس رسمی بریتانیا طراحی می گردد.

محققان چندین نوع هوش مصنوعی را آزمایش نموده اند و دریافتند که الگوریتم لازم برای ترجمه و ارزیابی هر یک سوال موجود در این آزمون شباهتی آشکار با الگوریتم هوش مصنوعی گوگل دارد. این آزمون سرشار از کلمات و نمادها و عملنمودها، است.بر همین اساس نیز تعیین می گردد که حتی یک مشکل ریاضی ساده نیازمند اندازه زیادی از توانایی های ذهنی است، بنابراین افراد یاد می گیرند که به صورت اتوماتیک عملیات های ریاضی را اجرا نمایند، دستورالعمل ها را انجام دهند، حفظ نمایند و بدانند که چگونه کلمات را برای رسیدن به پاسخ اصلی معادلات تغییر دهند.

منبع: انتخاب

به "بهترین هوش مصنوعی گوگل در حد آزمون ریاضی دبیرستان است؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هوش مصنوعی گوگل در حد آزمون ریاضی دبیرستان است؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید